Якщо ви маєте відмінні навички спілкування та цінуєте можливості розвитку, запрошуємо приєднатися до професійної команди Škoda Прага Авто та спільними зусиллями забезпечити клієнтів висококласним обслуговуванням.
Вимоги:
- Досвід роботи в сфері обслуговування клієнтів буде великою перевагою
- Грамотне усне/писемне мовлення, знання етикету, ввічливість, акуратність
- Чітка дикція та досвід роботи з клієнтами по телефону
- Розуміння стандартів обслуговування клієнтів
- Впевнений користувач ПК, досвід роботи з офісними програмами
- Ввічливість та почуття відповідальності у взаємодії з клієнтами
- Здатність ефективно працювати в стресових ситуаціях та зберігати позитивний настрій
- Організованість та уважність до деталей
- Бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички
- Здатність працювати в команді в умовах високого навантаження
- Привітність, клієнтоорієнтованість, активність, відповідальність та цілеспрямованість
Основні обов'язки:
- Зустріч гостей автосалону
- Надання клієнтам первинної інформації щодо автомобілів, сервісних та фінансових послуг
- Робота з вхідними дзвінками
- Робота з документацією та звітністю
- Контроль за чистотою представлених на експозиції автомобілів зокрема та в шоурумі загалом
- Контроль актуальності інформаційних оголошень та прайсів
- Адміністрування внутрішніх чатів підприємства
- Адміністрування CRM-системи, актуалізація даних
Умови роботи:
- Офіційне працевлаштування
- Прозорі умови мотивації та конкурентний рівень заробітної плати
- Навчання та професійний розвиток
- Можливість самореалізації в умовах великого автохолдингу GM Group (https://gmgroup.ua/)
- Графік роботи: позмінний
- Місце розташування автосалону: вул. Велика Кільцева, 4 (найближчі станції м. Академмістечко та м. Житомирська)
Зверніть увагу: до розгляду будуть прийматись резюме лише тих потенційних кандидатів, котрі відповідають вищезазначеним вимогам.
Дякуємо за розуміння.
Надсилайте резюме на o.rudyk@praga-auto.com.ua.