Сервіс Škoda
Гарантія Гарантія

Гарантія

Гарантія від виробника Škoda

Умови надання гарантії на автомобіль:
 

  1. Обов'язковими умовами для надання та розгляду дії гарантії на автомобіль є належним чином оформлена сервісна книжка на автомобіль і своєчасне здійснення технічного обслуговування у сервісній мережі Škoda Auto. Необхідно проводити періодичне ТО автомобіля згідно з рекомендаціями завода-виробника 1 раз на рік або 15 тис. км. В залежності від того, яка подія наступить раніше, заводом-виробником допускається перевищення цього ліміту по пробігу до 500 км, по часу до 30 календарних днів.
     
  2. Протягом гарантійного терміну клієнт має обслуговувати свій автомобіль на сертифікованій СТО Škoda для проведення чергового ТО, передбаченого сервісною книжкою, а також своєчасно пред'являти претензії щодо несправності автомобіля, що виникли з вини виробника.
     
  3. При здійсненні гарантійного ремонту, відновленню або заміні підлягають тільки ті деталі автомобіля (вузли, агрегати тощо), у яких був виявлений заводський дефект.
     
  4. При недотриманні клієнтом термінів проходження ТО автомобіля, передбаченого виробником, його право на пред'явлення вимог про виконання гарантійних зобов'язань може бути обмежене, або ж анульовано будь-яким з сертифікованих СТО Škoda.
     
  5. Гарантія надається з дня фактичної передачі автомобіля власнику і діє протягом періоду, зазначеного у сервісній книжці. На здійснений гарантійний ремонт Škoda або ж на деталі, змінення у ході гарантійного ремонту, гарантійний термін продовжується до закінчення гарантії на весь автомобіль.
     
  6. Для забезпечення дії гарантійних зобов'язань виробника, з питань усунення несправностей автомобіля протягом гарантійного терміну необхідно звертатися лише до сертифікованого дилерського центру Škoda.

 

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
 

  1. Природне зношування наступних деталей автомобіля: 
    - Щітки склоочисника, лампи розжарювання, шини, свічки запалювання, задні й передні гальмівні колодки, перевірка і регулювання геометрії коліс - при пробігу автомобіля не більше 10 000 км, або ж 6 (шість) місяців від дати продажу, залежно від того, що настане раніше; 
    - Повітряний фільтр, паливний фільтр, гальмівні диски й барабани, ксенонові лампи, паливний насос, форсунки - при пробігу автомобіля 50 000 км і більше; 
    - Підшипники передніх і задніх маточин, передні й задні амортизатори, акумуляторна батарея, механізм зчеплення, всі гумотехнічні вироби, стійки стабілізаторів, гальмівні циліндри, поперечні рульові тяги, шарніри рівних кутових швидкостей, рульова рейка, рульова колонка, система вихлопу відпрацьованих газів, кисневі датчики, водяний насос, важелі задньої й передньої підвіски, маховик, турбонагнітувач - при пробігу автомобіля 100 000 км і більше.
     
  2. Пошкодження, викликані чинниками, які не можуть контролюватися виробником: 
    - Неправильна експлуатація автомобіля, в т.ч. наїзди на бордюри тротуару (механічні пошкодження деталей трансмісії та ходової частини), подолання броду вище позначки, зазначеної в інструкції з експлуатації, перевантаження, участь в перегонах (екстремальні умови експлуатації в режимі максимальних навантажень), використання автомобіля не за призначенням (правила експлуатації автомобіля детально викладені в керівництві з експлуатації) тощо; 
    - Нещасний випадок, протиправні дії третіх осіб (ДТП, пожежа, розкрадання автомобіля тощо); 
    - Несправність, пов'язана з внесенням змін до конструкції автомобіля: модифікація, переробка, встановлення додаткового обладнання (охоронні, акустичні та інші системи) без узгодження з виробником; 
    - Пошкодження або корозія поверхні автомобіля внаслідок впливу факторів навколишнього середовища (кислотний дощ, потрапляння хімікатів, екскрементів птахів, град, шторм, грозовий розряд, сіль і т.д.); 
    - Погіршення зовнішнього вигляду в результаті подряпин або корозії, внаслідок попадання на лакофарбове покриття щебеню, деревної або бітумної смоли тощо; 
    - Механічне або температурне пошкодження виробів зі скла, пластику (скло, оптика, ліхтарі, дзеркала).
     
  3. Несправність, викликану невиконанням з вини клієнта обов'язкового ТО або застосуванням палива, олії, мастила, охолоджувальної, гальмівної або інших технічних рідин, невідповідних рекомендованим виробником або неналежної якості.
     
  4. Несправність, викликану неправильною експлуатацією автомобіля та його систем (зчеплення, електрообладнання тощо).
     
  5. Природне погіршення технічних характеристик: 
    - Нормальне зношення двигуна, деталей ходової частини, трансмісії, гумотехнічних виробів тощо; 
    - Корозія поверхні якої-небудь частини автомобіля, окрім забарвлених панелей кузова з листового металу, стан яких не впливає на зовнішній вигляд автомобіля та безпеку руху (корозія, знебарвлення, потускніння, деформація тощо).
     
  6. Пошкодження будь-якого вузла або агрегату, в якому з вини клієнта застосовувалися деталі, невідповідні офіційно рекомендованим до використання виробником.
     
  7. Дефекти, які є наслідком ремонту або заміни деталей, виконаних організацією або особою, не уповноваженою виробником.
     
  8. Ремонтні роботи будь-якого виду, якщо клієнт до цього здійснював ТО або ремонт автомобіля самостійно, або на СТО, що не є офіційно рекомендованою виробником.
     
  9. Технічне обслуговування (очищення, полірування, долив або зміна масла, палива, охолоджувальної або іншої технічної рідини, ремонт або заміна коліс, шин, щіток склоочисника, приводних ременів вентилятора, генератора, кондиціонера, гідропідсилювача, газорозподільного механізму, фільтрів, накладок гальмівних колодок, диска зчеплення, свічок запалювання і розжарювання, електричних ламп, запобіжників, прокладок тощо), як результат природного зносу.
     
  10. Різні види догляду за автомобілем, розглянуті в розділах Інструкції щодо експлуатації: «Профілактичне технічне обслуговування», «Технічне обслуговування» або «Догляд за зовнішнім виглядом автомобіля».
     
  11. Різні регулювання, в тому числі також і гальмівної системи, зчеплення, фар, кутів установки коліс, балансування коліс, регулювання двигуна, діагностику, заправку кондиціонера у випадках, не пов'язаних з гарантійним ремонтом.
     
  12. Які-небудь економічні втрати, до яких відносяться плата за втрату або користування автомобілем, за стоянку, оренду автомобіля, дорожні витрати, упущену вигоду та інші витрати та збитки.
     
  13. Будь-який ремонт автомобіля зі зміненим показанням лічильника пройденого шляху спідометра або зі спідометром, за яким не можна визначити дійсний пробіг автомобіля.


 

При виникненні додаткових питань звертайтесь за номером: 067 414 82 47, 

Олексій Ланда, гарантійний інспектор

або залишайте запит в телеграм.